Nyitvatartás: hétfő-csütörtök 8:00-20:00, péntek 8:00-14:00 +36 30 950 1614Időpont foglalás

Kedves Pácienseink!

2020. június 1-től minden egészségügyi szolgáltatónak kötelessége az általa elvégzett kezelésekről szakmai információt küldeni egy központi elektronikus „tér”-be, ezt nevezzük EESZT-nek.

Az adatszolgáltatást csak akkor lehet elvégezni, ha az Ön TAJ számát is rögzítjük a rendszerünkben. Ehhez kérjük, hogy minden kezelésre hozza magával TAJ kártyáját is.

Az EESZT rendszer célja, hogy a páciensekkel kapcsolatos orvosszakmai információk azonnal hozzáférhetők legyenek. Például ha Önnek készült egy laborlelete, azt az Ön háziorvosa, szakorvosa késlekedés nélkül fogja látni, nem szükséges bemenni érte, vagy átvinni a másik orvoshoz. Vagy ha másik városba költözik, az új orvosa azonnal látni fogja esetleges kórelőzményeit, gyógyszereit, így a betegátvétel is teljesen zökkenőmentes lehet.

Az EESZT egyik legnépszerűbb funkciója az E-recept, amely lehetővé teszi, hogy egy gyógyszerfelírásért ne kelljen feltétlenül orvoshoz menni.


A koronavírust követő szabályozás rendelőnkben

Az EMMI által kiadott rendelet nagyon szigorú biztonsági előírások mellett engedélyezi a fogászatokon a munka újraindítását, melyek betartása minden fogászaton kötelező, így a Budaörs Dentalban is. A csapat a legmagasabb biztonsági protokollnak megfelelő védőfelszerelésben végzi a betegellátást.


Kérjük, hogy minden esetben telefonon, előre egyeztessenek időpontot. Időponttal nem rendelkező pácienst sajnos most nem tudunk a rendelőben fogadni.

Időpontot az alábbi kérdőív kitöltésével is tudnak kérni. Ezzel nagyban megkönnyítik a munkánkat, köszönjük, ha élnek a lehetőséggel. Amint megkaptuk a kérdőívet, pár órán belül keressük Önöket a konkrét időpontjukkal kapcsolatban.

Tovább az űrlaphoz

A könnyebb tájékozódás érdekében összeszedtük a leggyakrabban elhangzó kérdéseket. Kérjük Önöket, hogy mielőtt telefonálnak, olvassák ezeket végig.

 

Mennyire biztonságos most elmennem a rendelőbe?
Ez mindannyiunk számára a legfontosabb kérdés most. Egy fogorvosi rendelőben járvány nélkül is kötelező maximálisan odafigyelni arra, hogy fertőző betegségek átvitelét elkerüljük. A koronavírus-járvány miatt ezen felül speciális egyéni védőeszközöket használunk/fertőtlenítjük a kezelőhelyiség levegőjét/minden páciens után fertőtlenítő takarítást végzünk. Természetesen a kockázatot ezekkel az intézkedésekkel minimalizálni tudjuk, teljesen kiiktatni azonban nem lehetséges. Az viszont biztos, hogy egy átlagos bevásárlás vagy buszút alatt valószínűleg nagyobb kockázatot vállal, mintha hozzánk jönne.
Hogyan kell érkeznem az időpontra? Legyen rajtam maszk?
Igen, minden Páciensünktől azt kérjük, hogy maszkban érkezzen. Gyors lázmérést fogunk végezni és kérjük töltsön ki egy kérdőívet, ami azért szükséges, hogy felmérjük, fennáll-e Önnél a fertőzöttség gyanúja. Ha mindent rendben találunk, további védőeszközöket fogunk adni, hogy elkezdhessük a kezelést. Fontos, hogy pontosan, kísérő nélkül érkezzen, mindenben kövesse és tartsa be majd a kéréseinket. Kísérő most nem tartózkodhatnak a váróban és a rendelőben.

 

Mikor tudnak leghamarabb fogadni?
Mivel nagyon sokáig csak a páciensek egy szűk körét fogadhattuk, nagyon sok probléma halmozódott fel, sok kezelés szakadt félbe. Most hosszabb időt kell biztosítanunk 1-1 kezelésre, hogy legyen lehetőség az alapos fertőtlenítésre, tehát eleve kevesebb Pácienst tudunk egy napon fogadni, mint azelőtt. Ezért átmenetileg hosszabb lehet a várólistánk, de igyekszünk mindenkinek segíteni, ahogy tudunk. Ha szeretné, szívesen küldünk értesítést, ha felszabadul egy helyünk ezen a héten.
Nem vagyok Covid-fertőzött, de köhögök, mert asztmám/allergiám van. Mehetek Önökhöz?
Most mindennél fontosabb, hogy a lehető legbiztonságosabb körülményeket teremtsük meg a pácienseink számára, ezért minden légúti tünet esetén óvatosabban kell eljárnunk a megszokottnál. Az EMMI rendelet értelmében, ilyen esetben csak negatív PCR teszt birtokában tudjuk elvégezni a kezelést. Ha akut problémája van, akkor ettől természetesen el tudunk tekinteni, ezt a jogszabály is lehetővé teszi.

 

Elhúzódik a fogszabályozó kezelésem azért, mert ilyen sok ideig nem voltam kezelésen?
Teljesen normális az aggodalma, nagyon sok fogszabályozós fejében fogalmazódott most meg ugyanez. A vírus miatt bevezetett intézkedések mindannyiunk védelmében születtek, és sajnos sok páciens kezelése akadt meg emiatt. A Jó hír az, hogy bár valóban előfordulhat egy kevés csúszás a kezelés hosszában, ez nem lesz számottevő, hiszen mostantól újra tudjuk Önt fogadni és folytathatjuk a fogszabályozást.

Külföldről érkeznék kezelésre, mikorra vehetem meg a repjegyemet?
Mi is nagyon várjuk, hogy elkezdhessük/folytathassuk a kezelését. Ám jelenleg még nagyon bizonytalan, hogy mikor nyitják meg a határokat mindenki számára, illetve, hogy meddig szükséges még két hétig házi karanténban tartózkodni a határ átlépése után. Ez bármikor változhat, de egyelőre nincs még információnk erről. Hogy semmiképpen ne költsön és szervezzen hiába, egy pici türelmet még szeretnénk kérni, azonnal jelentkezni fogok, amint többet tudunk.

Foglaljon időpontot!
Elfogadom, hogy a Budaörs Dental időnként hírlevelet küldjön számomra
fel