Ha Ön fogászati kezelés közben is szereti biztonságban érezni magát, akkor beavatkozásait bízza felkészült szakorvosokra

Fogászati szaktudás Budaörsön

Hogyan csökkentetheti drámai módon a fogászati kezeléseinek kockázatát a Budaörs Dental segítségével?

Őszintén kell beszélnünk arról, hogy a fogászati beavatkozásnak lehetnek kockázatai. Ezeket a kockázati tényezőket azonban jelentős mértékben lehet csökkenteni.

A Budaörs Dental felkészült fogorvosi csapata olyan kíméletes módszerekkel végzi a fogászati beavatkozásokat, amelyek lehetővé teszik ezeknek a kockázati tényezőknek a minimalizálását.

Mit teszünk azért, hogy az Ön fogászati kezelései biztonságosak legyenek budaörsi fogászati rendelőnkben?

1. A fogászati problémák feltárásához korszerű digitális diagnosztikai eszközöket használunk, melyek lehetővé teszik fogorvosa számára a precíz diagnózis felállítását és az ideális kezelési terv elkészítését

2. Kizárólag felkészült fogszakorvosokat alkalmazunk rendelőnkben, akik már több éves vagy akár több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a saját szakterületükön.

Fogorvosaink pedig rendszeresen részt vesznek olyan szakmai konferenciákon és továbbképzéseken, melyeken tudásukat tovább fejleszthetik és olyan korszerű módszereket sajátíthatnak el, melyek segítségével még kíméletesebbek lehetnek az Ön fogászati kezelései

1. Kizárólag olyan hiteles európai és amerikai forrásból származó fogászati anyagokat használunk fel kezeléseink során, melyek garantálják a minőségi munkavégzést és a hosszú távú esztétikus fogászati megoldásokat

2. Fogtechnikai partnereink között olyan laboratóriumok vannak, amelyek nem csak komoly szakmai háttérrel rendelkező fogtechnikusokat alkalmaznak, de olyan technológia háttérrel is rendelkeznek, melynek segítségével esztétikus és tartós fogpótlást tudnak az Ön számára készíteni

3. Az elmúlt évtizedben fogászati munkánkat 97,8%-os sikerességi rátával láttuk el. Ez azonban nem jelenti azt, hogy kényelmesen hátra dőlhetünk. A Budaörs Dentalban dolgozó fogorvosok tevékenységüket ma is felelősséggel végzik, így az itt készült beavatkozásokra garanciát vállalunk.

A részletes garancia táblázatért és a garanciális feltételekért, kattintson ide.

Mi már több mint tíz éve állunk páciensek szolgálatára Budaörsön. Abban is biztos lehet, hogy az elkövetkezendő tíz évben is itt leszünk még. Ez adja talán a legnagyobb biztonságot az Ön és Családja számára, hiszen ha fogászati problémája van, akkor pontosan tudja, ki az a megbízható fogászati rendelő ahová mindig is fordulhatott a múltban és fordulhat a jövőben is.