Hogyan történik a fájdalommentes bölcsességfog húzás a Budaörs Dentalban?

Miért okozhatnak komoly gyulladást és fájdalmat a bölcsességfogak?

A bölcsességfogak előtörése 18-20 éves kor körül várható. A bölcsességfogak sebezhetőségét az jelenti, hogy fogkefével nehezen elérhető helyen vannak, így maradéktalan tisztításuk nem, vagy nehezen valósítható meg. Ezért kezdenek el a bölcsességfogak gyakrabban szuvasodni.

Ha szuvasodásnak köszönhetően a bölcsességfogak olyan mértékben károsodtak, hogy a fog begyullad vagy elhal, akkor azt a lehető legrövidebb időn belül ajánlott eltávolítani.

A másik tipikus oka annak, hogy a bölcsességfogat ki kell húzni, ha az, rendellenes pozícióban helyezkedik el az állcsontban és nem vagy nem megfelelő módon tud előtörni az íny felszíne alól. Ha a fog még a csontban fekszik, vagy a csontban nekiütközik az előtte lévő fognak, akkor a teljes koronai rész nem lesz képes előtörni. Ez egy idő után gyulladáshoz és fájdalomhoz vezet.

Melyek azok a tünetek, amelyek a bölcsességfog problémájára utalnak?

• Visszatérő bölcsességfog körüli ínygyulladás
  • A bölcsességfog tompa fájdalma, zsibbadás az arcon
  • Torlódott fogak (melyek a helyhiány miatt alakultak ki és a bölcsességfog tolja előre az előtte lévő fogakat)
  • Fogszabályozó beavatkozásra van szüksége és a sikeres végeredmény érdekében el kell távolítani a bölcsességfogat

Miért lesz biztonságos a bölcsességfog húzás az Ön számára a Budaörs Dentalban?

A bölcsességfogak eltávolítása komoly szakmai felkészültséget igényel, így azt a Budaörs Dentalban kizárólag felkészült és gyakorlott szájsebész végzi.

Ez azért jelent biztonságot Önnek, mert szájsebészünk évtizedes szakmai gyakorlatának köszönhetően minden olyan szituációra felkészült, amely előfordulhat egy bölcsességfog húzása esetén.

Miért lesz fájdalommentes a foghúzás az Ön számára a Budaörs Dentalban?

A bölcsességfog húzása egy szájsebészeti beavatkozás, amely minden esetben helyi érzéstelenítésben történik.

A bölcsességfog kihúzását követően lehet fájdalomérzete, amely egy-két nap alatt megszűnik. Addig is fájdalom csillapító gyógyszert vehet be a kellemetlenség megszüntetésére.

Hogyan történik a kíméletes bölcsességfog húzás a Budaörs Dentalban?

• Kezelőorvosa részletesen tájékoztatja Önt a bölcsességfog húzás pontos menetéről
  • Helyi érzéstelenítés után kerül sor a bölcsesség fog eltávolítására
  • A műtéti sebet szükség esetén varratokkal zárja
  • A kezelést követően kezelőorvosa részletesen tájékoztatja arról, hogy bölcsességfog húzást követően mit kell tennie annak érdekében, hogy a gyógyulási folyamat zavartalan legyen

Mit kell tennie abban az esetben, ha szeretne biztonságban és kíméletes módon megszabadulni a bölcsességfogától?

A bölcsességfogak számtalan kellemetlen pillanatot okozhatnak, így ha Ön felismeri a bölcsességfogak gyulladására utaló tüneteket, akkor érdemes a lehető legrövidebb időn belül szájsebész szakorvoshoz fordulnia, aki kellő szakmai gyakorlattal és rutinnal távolítja el azokat.

A legegyszerűbb megoldás az, ha felhívja a Budaörs Dentalt a +36 23 416 305 vagy a +3630 950 1614 telefonszámon és kér egy szájsebészeti konzultációs időpontot.

Ezen a konzultáción felkészült szájsebész szakorvosunk részletesen tájékoztatója Önt bölcsességfogainak állapotáról és az esetleges foghúzás menetéről.

Várjuk Önt szeretettel budaörsi fogászati rendelőnkben.