Fogínyvérzés vagy a fogágybetegségek sikeres kezelése a Budaörs Dentalban

Milyen tünetekre kell odafigyelnie, ami fogínyvérzésre vagy fogágybetegségre utal?

Magyarország lakosságának döntő többsége fogágybetegségben vagy fogínysorvadásban szenved. Ennek a betegségnek a kezeletlensége a fogak elvesztéséhez is vezethet, úgyhogy nagy a tét. Legyen Ön az, aki időben felismeri a kialakulófélben lévő fogágybetegséget és visszafordítja a káros folyamatokat.

Ismerje meg a fogágybetegségek tipikus tüneteit

Miért vérzik az ínye és mit kell tennie, hogy ez a lehető legrövidebb időn belül elmúljon?

A fogíny vérzése a leggyakoribb tünete annak, hogy Önnek fogágybetegsége van. Ha spontán vagy fogmosás közben ínye vérezni kezd, az arra utal, hogy Önnek előrehaladott fogágybetegsége van, amellyel sürgősen felkészült szakorvoshoz kell fordulnia.

Tudja még hogyan alakul ki a fogínyvérzés és hogyan előzheti azt meg

Miért duzzadt meg és gyullad be az ínye és ennek milyen következményei lehetnek?

A duzzadt, vörös, vérbő íny egy tipikusan fogágybetegségre utaló tünet, amely orvosi diagnózist és kezelési terv felállítását kívánja meg. Az íny ilyen típusú elváltozásai arra utalnak, hogy a fogágybetegség gyulladásos állapotot idézett elő Önnél, amely speciális kezelést igényel.

Ismerje meg, hogyan szüntetheti meg ezt a gyulladásos állapotot

Miért van kellemetlen lehelete vagy szájszaga és hogyan szabadulhat meg attól mihamarabb?

A kellemetlen lehelet vagy szájszag egy nagyon zavaró jelenség, amely megnehezíti társas kapcsolatainkat. A jelenség több betegségnek is lehet az árulkodó jele. Okozhatják belgyógyászati panaszok, de lehet fogágybetegségekre utaló jel is. Erre a kérdésre csak egy szakorvos tud választ adni.

Kapjon naprakész információt arról, hogy szüntethetjük meg kellemetlen leheletét

Miért húzódott vissza az ínye és az hogyan orvosolható?

A visszahúzódó íny leggyakrabban a fogágybetegségeknek köszönhető csontsorvadásnak az árulkodó jele. Ez a jelenség hosszú távon fogainak elvesztését is okozhatja és megakadályozhatja az implantációs fogpótlások készítésének lehetőséget is. Ezért fontos annak időben történő kezelése

Találja meg a megoldást a visszahúzódó íny problémájára

Miért mozognak a fogai és milyen eséllyel lehet azokat megmenteni?

Ha a fog tartószerkezete meggyengült a fogágybetegségnek köszönhetően, akkor az már nem tudja betölteni funkcióját és már nem képes stabilan a helyén tartani a fogait. Ebben a stádiumban a legnagyobb az esélye annak, hogy mozgó fogait elveszítse, megfelelő terápiával azonban a folyamat részben visszafordítható, vagy megállítható.

Kapjon sürgős segítséget mozgó fogainak megvédésére a kieséstől