Fogágy-
betegségek figyelemfelkeltő tünetei

A Budaörs Dentalban felkészült fogszakorvosok segítenek Önnek abban, hogy közösen ismerjék fel a fogágybetegségre utaló jeleket. Ha pedig kiderül, hogy fogai valóban veszélyben vannak, akkor azt is pontosan tudnia kell, hogyan állíthatók meg a káros folyamatok és akadályozható meg a komolyabb fogászati problémák kialakulása.

A felismeréshez vagy gyógyuláshoz vezető legelső lépés az önvizsgálat. Tanulja meg felismerni magán azokat a tipikus tüneteket, amelyek arra utalnak, hogy Önnek fogágybetegsége vagy fogínyvérzése van:

• fogmosás közben vagy akár spontán módon vérző íny
  • érintésre jelentkező érzékenység és fogínyvérzés
  • nagy méretű fogkő a fogain
  • duzzadt, gyulladásban lévő, vörös színű íny
  • kellemetlen szájszag napi, legalább kétszeri fogápolás ellenére
  • az eredeti pozíciójából elvándorló fogak
  • kézzel mozgatható fogak

Ha a fenti tünetek bármelyikét felismeri saját magán, akkor az egy egyértelmű jel és azzal a lehető legrövidebb időn belül felkészült fogorvoshoz kell fordulnia.

A fogágybetegség sikeres kezelésének titka az idő faktorban rejtőzik. Minél korábbi stádiumban sikerül felismerni a tüneteket, annál nagyobb az esélye a káros folyamatok sikeres megállításának és a teljes gyógyulásnak.

A fogágybetegségek kockázatai, melyeket Ön el tud kerülni, ha időben fordul budaörsi rendelőnkhöz:

• a fogak tartószerkezetének kilazulása és azok kiesése
  • kellemetlen panaszokat okozó gócbetegségek kialakulása a gyulladásos állapot fennállása miatt
  • emésztési panaszok felbukkanása a rágási funkciók elégtelensége miatt
  • ízületi panaszok
  • bőrgyógyászati tünetek

A fogágybetegségeket tehát nem szabad elhanyagolnia. Ha időben fordul orvoshoz, mindez megelőzhető és kezelhető, de ha már előrehaladott állapotban van, akkor sokkal nehezebb visszafordítani a kóros egészségügyi folyamatokat.

Előzze meg Ön is fogainak elvesztését a Budaörs Dental felkészült szakorvosaival

Jöjjön el Ön is Budaörs Dentalba és vegyen részt egy fogágybetegségeket megelőző konzultáción, melyen felkészült szakorvosaink pontosan beazonosítják azt, hogy Ön érintett-e ebben a népbetegségben és ha igen, akkor mi a sikeres kezelés módja.